Oferta

În LUNA DECEMBRIE, vă oferim un pachet cu 3 cărţi Gândesc în imagini. Autismul şi viaţa mea de Temple Grandin la preţ de 2, însemnând o reducere de preţ de la 150 la 100 de ron!

DE CE vă oferim un astfel de pachet? Pentru că ştim cât de important este să cunoaştem felul în care gândesc persoanele cu autism, fie că suntem părinţi, bunici, specialişti sau pur şi simplu suntem curioşi să aflăm lumea nebănuită din spatele unor gesturi şi cuvinte care nu au niciun sens pentru noi. Pentru că este important să împărtăşim cu cât mai multă lume, şi nu numai în luna cadourilor, cunoştinţele noastre despre oamenii speciali care vieţuiesc lângă noi. Pentru că această carte-document, scrisă de o persoană cu autism ce are o extraordinară capacitate de a povesti despre felul ei de a fi şi de a gândi, Temple Grandin, ar trebui să se afle în toate bibliotecile din lume!

„Dacă aş putea să pocnesc din degete şi să devin neautistă, nu aş face-o – pentru că nu aş mai fi eu.“ (Temple Grandin)

„Ne dorim să înţelegem cât mai multe lucruri despre modul în care gândesc persoanele din spectrul autist. Cele mai avizate dovezi vin tocmai de la ele, care, prin mărturisirile lor, ne ajută să înţelegem, din sursă directă, cum gândesc şi trăiesc evenimentele curente. Gândesc în imagini este o asemenea mărturisire cu caracter autobiografic și un document, dar și dovada întru totul concludentă şi convingătoare că o persoană  cu  autism îşi poate atinge potenţialul maxim în dezvoltare.“ (Georgeta Crișu, Avertisment)

Citeşte mai mult despre cartea Gândesc în imagini

COMANDĂ: prin email la Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.. Pachetul cu cele 3 cărţi la preţ de 2 vă va fi livrat prin Poșta Română (taxe poştale 10 lei) sau opţional prin curier (taxe poştale 27 lei) în sistem ramburs în termen de 2-3 zile lucrătoare. Vă rugăm să specificați clar adresa dvs. din buletin, Codul Numeric Personal și numărul de telefon pentru a facilita ridicarea coletului. Pentru București, cartea este livrată personal, la domiciliu. Contact: Raluca Ciochină, tel. 0722-393-763.

Bibliografie


- Ajuriaguerra, J. (1980) Scrisul copilului,  Ed. Didactica si .Pedagogica, Bucuresti, vol. I si II;                
- Albu, C. (1999), Psihomotricitatea la varsta de crestere si dezvoltare, Iasi, Ed. Spiru Haret;
- Albu, C., Albu, A., Vlad, T.L., Iacob, I. (2006)  Psihomotricitatea. Metodologia educarii si reeducarii psihomotrice. Iasi, Institutul European;
- Alexandrescu, A.R., (1968), Fonostatica limbii romane, Ed. Academiei R.S.R., Bucuresti;
- Andronescu, S.(1959),  Scurta istorie a scrisului,  Ed. Stiintifica si Enciclopedica, Bucuresti;
- Arcan, P., (1980), Copilul deficient mintal, Ed. Facla, Timisoara;
- Archer, A.L., Hughes, C.A. (2010), Explicit instruction. Effectiv and efficient teaching, Guilford of Press, New York;
- Armengaud, F. (2007),  La Pragmatique,  PUF, Paris;
- Athanasiu, A (1970), Scris si personalitate, Bucuresti, Ed. Stiintifica;
- Austin, J. L., (2005), Cum sa faci lucruri cu vorbe. Trad. din limba engleza de Cornenu, S., Ed. Paralela 45. Pitesti: (Ed. I orig.: How to Do Things with   Words, 1975, Oxford University Press, dupa editiile din 1962 si 1975 de la President and Fellows of Hardvard College.);
- Avram, A., (1960), Cercetari asupra sonoritatii in limba romana, Ed. Academiei R.S.R, Bucuresti;
- Bagdasar, F., (1964),  Aspecte neuro-psiho-fiziologice in deprinderea scrierii, Revista de psihologie nr. 1;
- Bagdasar, F., (1967),  Importanta neurofiziologica a relatiei scriptor-spatiu grafic in predarea scrierii, Revista de pedagogie nr. 12;
- Ball, L., Beukelman, D., Bardach, L., (2007), AAC intervention for ALS, in Beukelman,D., Garrett, K.L., Yorkston ,K.M., (Eds), Augmentation communication strategies for adults with acute or chronic medical conditions, Paul H. Brookes  Publishing Co;
- Barbier J-M., Galatanu, O. (dir.) (2004). Les savoirs d’action: une mise en mots des compétences? Edition L’Harmattan, Paris;
- Bath, P.M., Bath, F.J., Smithard, D.G., (2000), Interventions for dysfagia in acute stroke. Cochrane Database Syst, Rev. 2000; (2): CD 000323 
- Balbaie,V., (2010),  Semiologia dislexiei-disgrafiei si terapia ei,  Ed. PIM,  Iasi;
- Balbaie,V., (2008), O interesanta cazuistica logopedica si terapia ei, Ed.Pim, Iasi;
- Benigno,U., Bennett, Z., McCarthy, J., Smith, J.(2011), Situational and psychosocial factors mediating coordinated joint attention with augmentative and alternative communication systems with beginning communicators without disabilities. Augumentative and Alternative Communication;
- Berteanu, M., (2006), Biofeedback-ul electromiografic. Baze neurofiziologice si aplicatii in recuperarea medicala. Bibioteca Universitara „Carol Davila”;
- Bondy, A.,Frost,L.(2009) The Picture Exchange Communication System.Clinical and research applications in Mirenda, P., Iacono, T.(Eds) Autism spectrum disorders and ACC, Paul H. Brookes Publishing Co, Baltimore;
- Bontas, I., (1996), Pedagogia, Editta a III-a, Ed. All Educational S.A., Bucuresti;
- Borel-Maisonny, S., (1966), Langage oral et ecrit, Pedagogie des notions de base, Paris, Ed. Delachaux-Niestle;
- Borel-Maisonny, S., (1969),  Surdite et langage, in Reeducation orthophonique, no.42;
- Borel-Maisonny, S., Veau, V., (1972), Le trouble de langage, de la parole et de la vaise chez l'enfant, Maissonet Cie;
- Boscaiu, E., (1973),  Prevenirea si corectarea tulburarilor de vorbire in gradinitele de copii, Bucuresti;
- Boscaiu, E., (1983), Balbaiala – prevenire si tratament, EDP, Bucuresti;
- Boscaiu, E., (1973), Prevenirea si corectarea tulburarilor de vorbire in gradinitele de copii, E.D.P., Bucuresti;
- Botez M.I., (1996), Neuropsihologie clinica si neurologia comportamentului, Ed. Medicala, Bucuresti;
- Branzei, P., (1981), Psihiatria, E.D.P., Bucuresti;
- Bratu, I.A., (1967), Gimnastica pentru prevenirea si corectarea deficientelor fizice, Ed. C.N.E.F.S., Bucuresti;
- Bruce, H. D., M.D., (2005), Rehabilitation after Stroke, N.Engl J Med 352; 1677-84;
- Buzoianu, G., Cotul, G., (1935), Vocea si igiena vocala, Biblioteca Stiintelor oto-rino-laringologice, Cluj;
- Calavrezo, C., (1967) Metode si procedee pentru corectarea disgrafiei si dislexiei, in tulburarile limbajului scris, E.D.P., Bucuresti;
- Cinteza D., Poenaru D., (2004), Ortezarea in recuperarea medicala, Bucuresti, Ed. Libra Vpx
- Clinical Guidelines for Stroke Rehabilitation and Recovery. National Healt and Medical ReserchCouncil. Australian Government.
- Clinical Practice Guideline for the Management Stroke Rehabilitation. The American Heart Association/American Stroke Association. Version 2.0. USA (www.healthquality.va..gov/stroke_full_221.pdf);
- Coteanu, I., (1967), Elemente de lingvistica structurala, Ed. Stiintifica, Bucuresti;
- Chomscky, N., (1996), Cunoasterea limbajului, Bucuresti, Editura Stiintifica;
- Damaschin, D., (1973), Defectologie. Teoria si practica compensatiei. E.D.P., Bucuresti;
- Dimulescu, D., Chiriti, G., (2008), Terapia posturala in afactiunile aparatului locomotor, Ed. Universitatii din Bucuresti;
- Dodwell, P.C., (1973), Studii despre analizatorul vizual, vol. Orizonturi noi in psihologie, Ed. Enciclopedica Romana, Bucuresti;
- Duffy, J.R., (2005), Primary progressive aphasia and primary progressive apraxia of speech:An update ASHA Leader, 9;
- Dworkin, R.H., O'Connor, A.B. Et al., (2007), Pharmacologic management of neuropathic pain:based recommendations. Pain, 132;237-51;
- Estienne, F.,  (2004),  Dix histoires pour l'orthophonie, Éditeur : SOLAL, Paris, ISBN : 9782914513494 (2914513496);
- Frith, Uta., (2008), Autism and Asperger Syndrome, Ed. Cambridge, GB;
- Foley, N., Teasell, R., Salter, K, Kruger, E., Martino, R., (2008); Dysphagia treatment post stroke: a systematic review of randomised controlled trials. Age Ageing ( 37;258-264)
- Garbea, ST., Cotul, G., (1967), Fonoaudiologie, E.D.P., Bucuresti;
- Gheorghe, V., (2006), Efectele televiziunii asupra mintii umane, Ed. Prodomos, Bucuresti;
- Ghergut, A.,  (2011), Evaluare si interventie psihoeducationala. Terapii educationale, recuperatorii si compensatorii, Ed. Polirom, Iasi;
- Ghid de evaluare si tratament de recuperare dupa accidente vasculare cerebrale. Ghiduri de diagnostic si tratament in neurologie. Editia a II-a revizuita si adaugata. Coordonator stiintific Prof.Dr.Ovidiu  Bajenaru. Editura Amatea, Bucuresti;
- Golu, M., (1975), Principii de psihologie cibernetica, ED.P., Bucuresti;
- Golu, M., (1993), Dinamica personalitatii, Ed. Geneze, Bucuresti;
- Gorgos, C., (1987), Dictionar enciclopedic de Psihiatrie, Ed. Medicala, Bucuresti;
- Graur, Al., Stati, S., Wald, L., (1971), Tratat de lingvistica generala, Ed. Academiei R.S.R., Bucuresti;
- Graur, Al., (1972), Lingvistica pe intelesul tuturor, Ed. Enciclopedica, Bucuresti;
- Greener, J., Enderby, P., Whurr, R.,(1999), Speech and language therapy for aphasia following stroke. Cochrane Database Syst Rev; Cd000424;
- Guilenburg, J.J., (1998), Stiinta comunicarii, Ed. Humanitas;
- Gutu-Romalo, V., (1973), Sintaxa limbii romane. Probleme si interpretari, E.D.P., Bucuresti;
- Gutu, M., (1974), Logopedia. U.B.B., Cluj-Napoca;
- Gutu, M., (1993),  Note de curs.  U.B.B., Cluj-Napoca;
- Gruita, G. (1981), Acordul in limba romana, Ed. Stiintifica si Enciclopedica, Bucuresti;
- Hanson,E.K., Yorkston, K., Britton, D., (2011), Dysarthria in amyotrophic lateral sclerosias. A systematic review of the characteristics, speech treatement and AAC options, Journal of Medical spech, Language Pathology, 19
- Isvoranu, M., (1993), Genetica Umana, EDP, Bucuresti;
- Introducere in lingvistica, (1967), Ed. Stiintifica, Bucuresti;
- Jurcau, E.,  Jurcau, N., (1989), Cum vorbesc copiii nostri, Ed. Dacia, Cluj-Napoca;
- Jurcau, E., Jurcau, N., (1999), Sa invatam sa vorbim corect, Ed. Printek, Cluj-Napoca;                                       
- Johnson, S., Reichler, J., Fealey, K., Jones, E., (2012), ACC, Strategies for individuals with moderate to severe disabilities, Paul H. Brookes  Publishing Co, Baltimore;
- Kerbart, C., (1990), Les interactions verbales, vol I, Ed. A. Colin, Paris;
- Kranowitz, C.S., (2012), Copilul desincronizat senzorial, Ed. Frontiere, Bucuresti;
- Kreidler, A., Fradis, A., (1970), Afazia, Ed. Academiei RSR; Bucuresti;
- Lacombe, F., (2005), Rezolvarea dificultatilor de comunicare, Editura Polirom, Iasi
- Larmat, J., (1977), Genetica inteligentei, Ed. Stiintifica si Enciclopedica, Bucuresti;
- Leapidevski, S.S., (1964),  Neuropatologia, E.D.P., Bucuresti;                                          
- Light,J., Drager, K., (2011), Early intervention for young cildrens with autism, cerebral palsy, Down syndrome and other disabilities, Retrieved for from http://aacids.psu.edu;
- Lovaas, I.O., (2012), Educarea persoanei cu intarzaieri de dezvoltare. Tehnici de baza ale interventiei comportamentale, Ed. Frontiera, Bucuresti;
- Paunescu, C., (1976), Introducere in logopedie, Vol I, E.D., Bucuresti;
- Paunescu, C., (1973), Limbaj si intelect, Editura Stiintifica, Bucuresti;
- Paunescu, C., Musu, I., (1990), Recuperarea medicopsihologica a copilului handicapat mintal”, Ed. Medicala, Bucuresti;
- Paunescu, C., (1976), Deficienta mintala si procesul invatarii, E.D.P., Bucuresti;
- Paunescu, C., (1976), Studii si cercetari de logopedie, E.D.P., Bucuresti;
- Pease, A.,  (2007), Abilitati de comunicare [Communication Skills],  Editura Curtea Veche, Bucuresti;
- Pendefunda, Gh., Nemteanu, C., Stefanescu, F., (1993), Semiologia neurologica, Ed. Medicala, Bucuresti;
- Piaget, J., (1981), Nasterea inteligentei la copil, E.D.P., Bucuresti;
- Piaget, J., (1965), Psihologia inteligentei, Ed. Stiintifica, Bucuresti;
- Piaget, J., (1972), Problemele invatarii, in Pedagogia Secolului XX, E.D.P., Bucuresti;
- Piaget, J., (1973), Epistemologia genetica, Ed. Dacia, Cluj;
- Popovici, D.V., Matei, R.S., (2005), Terapie ocupationala pentru persoane cu deficiente, Ed. Muntenia, Constanta;
- Preda, V., (1995), Elemente de psihopedagogia interventiei precoce,  Universitatea Babes-Bolyai, Colectia Psihoped-info, Cluj-Napoca;
- Psiho-pedagogie Speciala, Al II-lea colocviu national de pedagogie, (1973), Institutul de Stiinte Pedagogice, Bucuresti;
- Pufan, C., (1973), Psihopedagogie speciala, Institutul de Stiinte Pedagogice, Bucuresti;
- Revue internationale d’éducation de Sčvres,2013, nr.62Edition CLEP, Sčvres;
- Rascanu, R., (1999), Neuropsihofiziologia deviantei la adolescenti si tineri, Ed. ACTAMI, Bucuresti;
- Rondal, Y.A., (1989), Troubles du langage, diagnostique et reeducation, III-eme edition, Ed. Pierre Mardage;
- Rondal, Y.A., (1995), Specificite syndronique langagiere dans le retard mental, in Reeducation orthophonique no. 184;
- Roth, W.,  (1973), Tiflologia. Psihologia deficientilor vizuali, Univ. Babes-Bolyai, Cluj;
- Sarafoleanu, C., (2007), Esentialul in laringologie, Ed. Academiei Romane, Bucuresti;
- Sarbu, A., (1979), Dictionar de psihiatrie clinica, Ed. Dacia, Cluj;
- Schaff, A., (1966), Introducere in semantica, Editura Stiintifica, Bucuresti;
- Schiopu, Ursula, Verza, E., (1981), Psihologia varstelor, E.D.P., Bucuresti;             
- Sigafoos, J., Green V., Schlosser, R.O., Reilly, M., Lancieni, G., Lang, R., ( 2009), Communication intervention in Rett syndrome: A systematic review Research in Autism Spectrum Disordes;
- Slama-Cazacu, T., (1963), Limbaj si context, Ed. Academiei RSR, Bucuresti;
- Slama-Cazacu, T., (1968), Introducere in psiholingvistica, Ed. Stiintifica, Bucuresti;
- Slama-Cazacu, T., (1957), Relatiile dintre gandire si limbaj in ontogeneza, de la 3 la 7 ani, Ed. Academiei R.P.R., Bucuresti;
- Slama-Cazacu, T., (1999), Psiholingvistica, o stiinta a comunicarii, Ed. All Educational, Bucuresti;
- Stanica, I., Popa, M., (1994), Elemente de psihopedagogia deficientilor de auz, Institutul National pentru Recuperare si Educatie Speciala a Persoanelor Handicapate, Bucuresti;
- Stanica, I., Popa, M., Popovici, D.V., (2001), Psihopedagogie speciala – deficienta de auz, Editura Pro Humanitate, Bucuresti;
- Strachinaru, I., (1994), Psihopedagogia speciala, vol. I, Ed. Trinitas, Iasi;
- Stefan, M., (1981), Educarea copiilor cu vedere slaba. Ambliopi. E.D.P., Bucuresti;
- Tardea, V., (1974), Metodica predarii pronuntiei in scolile speciale de surzi, E.D.P., Bucuresti;
- Teodorescu, S., (1997), Psihoantropogeneza. Conceptia psihologica a lui Pierre Janet despre om, Ed. A.I., Iasi;
- Timofte, C., si colab., (1963), Cateva date cu privire la insusirea notiunii de timp si a structurii gramaticale de catre elevii surdomuti la nivelul celui de-al
doilea sistem de semnalizare, Buletin de pedagogie;
- Thibault, C., Pitrou, M., M.,  (2012), L'Aide-mémoire des troubles du langage et de la communication : l'orthophonie ŕ tous les ages de la vie, Éditeur Dunod,
Collection : Les Outils du Psychologue, ISBN : 9782100563678 (210056367x);
- Tobolcea, I., (2000), Orientari psihologice si logopedice in logonevroza, Ed. Axis, Iasi;
- Tobolcea, I., (1995), Cercetari actuale in etiopatogenia si terapia balbaielii, in Psihiatria in societate-opinii-comentarii-contributii, Ed. PsihOmnia, Iasi;
- Toncescu, N., (1963), Dislalia functionala si simptomatica, Caietul de pedagogie medicala, Bucuresti; 
- Ungureanu, D., (1998), Compendiu logopedic scolar,  Editura Eurostampa,  Timisoara;
- Vagotski, L.S., (1972), Opere alese, E.D.P., Bucuresti;
- Vasiliu, E., (1965), Fonologia limbii romane, Ed. Stiintifica, Bucuresti;
- Verza, E., (1969), Etape in educarea limbajului  copiilor alalici, in Studii de psihologie, Tipografia Universitatii Bucuresti;
- Verza, E., (1981), Particularitatile insusirii limbii si limbajului de catre elevii handicapati, in Limbile moderne in scoala, Bucuresti;
- Verza, E., (1982), Ce este logopedia, Ed. Stiintifica si Enciclopedica, Bucuresti;
- Verza, E., (1983), Disgrafia si terapia ei, E.D.P., Bucuresti;
- Verza, E., (1997), Dislalia si terapia ei, Ed. Didactica si .Pedagogica, Bucuresti;
- Verza, E., (1997), Disgrafia si terapia ei, E.D.P., Bucuresti;
- Verza, E., ( 2000),  Tratat de logopedie,  volumul 1,  Editura Fundatiei Humanitas, Bucureti;
- Verza, E., ( 2009), Tratat de logopedie, volumul 2,  Editura Semne, Bucuresti;
- Vlasova, T.A., Pewzner, M.S., (1975), Despre copiii cu abateri in dezvoltare,  E.D.P., Bucuresti;
- Voinescu, I., Gheorghita, N., (1978), Metodologia recuperarii vorbirii la afazici, Ed. Academiei de Stiinte  Medicale, Bucuresti;
- Zazzo, R., (coord,1979), Debilitatile mintale, E.D.P., Bucuresti;

Efectele televiziunii asupra mintii umane

Efectele televiziunii asupra mintii umane

Editura Prodromos, publicat 2006

Link-uri utile



Ajutor

Dragi părinţi şi logopezi,
 
În luna septembrie 2013 vom reveni în România (vezi ataşamentul) şi vom fi bucuroşi să vă reîntâlnim atât pe dumneavoastră cât mai ales pe copiii dumneavoastră! Anul acesta va fi diferit, aşa cum puteţi citi, însă sperăm să funcţioneze totul bine.
 
Dragi părinţi şi logopezi, vă rugăm să îi contactaţi pe Marius Cheteles sau Paul Jacob pentru a stabili întâlnirile.
Logopezii/terapeuţii pot asista în timpul sesiunilor individuale cu acordul părinţilor.
Părinţii care au copii purtători de proteze auditive, vă rugăm să aduceţi cele mai recente audiograme! 
 
Pentru logopezi/terapeuţi plănuim 2-3 workshopuri sâmbătă 14.09.2013 între orele 15:00-17:00, rezervate întrebărilor şi discuţiilor individuale, dacă există solicitări şi suficient interes.
În două seri putem oferi o sesiune de tipul “Veniţi împreună” pentru schimb de experienţă pe diferite teme de interes, dacă se doreşte.
 
SESIUNILE SUNT GRATUITE!
Vineri, în data de 13.09.2013 orele 18:00 va avea loc un concert de binefacere la Biserica Neagră din Braşov. Biletele de intrare şi donaţiile sunt destinate copiilor hipoacuzici din România. Orice sumă este binevenită!
 
Aşteptăm cu nerăbdare să ne reîntâlnim sau să ne cunoaştem!
 

Uwe si Sigrid Martin